IMG_0922

La oferta turística cultural gerundense y Temporada Alta se presentan en Girona y en Madrid

Girona, 30 de septiembre de 2019

Con motivo del Año del Turismo Cultural, y en el marco de la presentación de la programación de la 28.ª edición del festival de otoño de las artes escénicas de Cataluña, Temporada Alta, se dio a conocer ante medios de comunicación catalanes y españoles la oferta turística cultural de las marcas Costa Brava y Pirineo de Girona.

Durante las presentaciones se proyectaron el vídeo promocional Viaje a una tierra hecha de cultura y el de Temporada Alta.

He llegit, entenc i accepto la Política de Privacitat*

PATRONAT DE TURISME COSTA BRAVA GIRONA SA tractarà les meves dades personals amb la finalitat de processar la meva sol·licitud de subscripció i enviar-me comunicacions (fins i tot per mitjans electrònics) sobre les seves activitats, així com per complir les seves obligacions legals i enviar-me comunicacions (fins i tot per mitjans electrònics) sobre altres activitats que es puguin ajustar al meu perfil. La política de privacitat indica com puc exercir els meus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.